Informații Livrare și Retur
easyfix.ro este un magazin online de bricolaj adresat exclusiv persoanelor fizice.
Pentru a facilita livrarea rapidă a produselor dorite puteți alege una din următoarele variante de transport:
- Livrare Standard reprezintă livrarea produselor către curier în 2 zile de la confirmarea comenzii; Pentru comenzi a căror valoarea depașește 400 ron, livrarea standard este gratuită. Pentru situațiile în care valoarea comenzii este mai mică sau egală cu 399 ron, costul livrării standard este de 28 ron.
- Livrare Rapidă reprezintă livrarea produselor către curier într-o zi de la confirmarea comenzii. Valoarea acestui serviciu este de 32 ron indiferent de valaorea totală a comenzii.
- Livrare Expres reprezintă livrarea produselor către curier în aceiași zi în care comanda este plasată și confirmată. Această opțiune este valabilă doar pentru comenzile transmise în intervalul orar 00.00 – 11.59 a.m. Valoarea acestui serviciu este de 39 ron indiferent de valaorea totală a comenzii.
În oricare dintre variantele de transport propuse predarea coletelor de către Vânzător curierului se va face in jurul orei 15.00 iar livrarea acestora de către curier Cumpărătorului poate varia funcție de destinție, evenimente speciale (black Friday), sărbători legale, etc. Uzual curierul predă coletele Cumpărătorului în 1-2 zile lucrătoare. Vânzătorul nu poate fi făcut responsabil pentru întârzierilor ce survin din vina curierului.
Pentru ca marfa comandată și livrată prin firma de curierat să ajungă în siguranță la dumneavoastră, firma SEA Romania SRL acordă o atenție sporită, astfel:
1. Comanda dumneavoastră este distribuită în depozit pentru a fi pregătită.
2. Produsele solicitate sunt adunate de pe raft, scanate colet cu colet și poziționate pe o locație de livrare, separate de alte comenzi.
3. Se emit documentele de însoțire și se face o a doua verificare prin scanare colet cu colet, pentru a fi siguri că toată marfa comandată este pregătită.
4. În funcție de greutatea mărfii comandate și a volumului, se consolidează marfa în cutiile de transport, având grijă ca produsele grele să fie poziționate la bază, iar produsele ușoare deasupra.
5. Se cântăresc coletele individual.
6. Informațiile de greutate se completează în AWB, iar greutatea fiecărui colet este stocată printr-o poză a afisajului electronic al cântarului.
7. Coletele se sigilează cu banda PP personalizată SEA.
8. Fiecare colet se etichetează cu AWB-ul ce conține informațiile obligatorii (adresa de livrare, persoană contact, telefon) solicitate de către firma de curierat.
Operațiunile menționate între punctul 3 și punctul 8 se realizează cu înregistrarea și stocarea imaginilor video.
easyfix.ro acceptă un termen de 21 zile începand din ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a produsului.
Cumpărătorul are posibilitatea ca în acest termen să returneze produsul în ambalajul original (indiferent de natura acestuia: pungă, blister, cutie, etc.) în care a fost livrată Comanda. Clienții pot returna produsele cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos.
Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele desigilate, care prezintă lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice în prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail contact@easyfix.ro și să completeze formularul de retur pe care îl vor primi în urma solicitării pe email.
Costurile de retur curier pentru comenzile ce se returneaza integral și la care Cumpărătorul renunță în termen de 21 zile de la recepția acestora și care au fost expediate printr-o Livrare Standard sunt suportate de către “Vânzător”. În aceasta situație Vânzătorul va contacta curierul ce va ridica comanda integrala de la Cumpărător și o va returna Vânzătorului.
În situația în care se returnează parțial produsele livrate (indiferent de metoda de livrare aleasă) sau se returneaza integral produsele însă acestea au fost livrate prin metoda de tip Rapid sau Expres, contravaloarea costurilor de expediere nu se returnează.
Cheltuielile de returnare a produselor sunt în sarcina Cumpărătorului iar acesta poate returna produsele cu orice curier dorește.
Rambursarea sumelor se va face doar prin transfer bancar în cel mult 14 zile de la recepționarea produselor în depozitul Vânzătorului. Cumpărătorul va comunica în formularul de retur contul IBAN. Contul bancar trebuie să fie în RON și să fie înregistrat la bancă pe numele clientului. Nu se pot efectua plăți în contul altei persoane.
Pentru realizarea procedurilor de retur, vom colecta și procesa datele dumneavoastră cu caracter personal (nume, prenume, număr de telefon și contul IBAN) pentru rambursarea sumei achitată de dumneavoastră.
Pentru eventuale neclarități și/sau informații suplimentare nu ezitați să ne contactați pe adresa de email contact@easyfix.ro.
Vă mulțumim!